Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Nie ma znaczenia, czy w autobusie, czy w osobówce rozmawiający przez telefon w czasie jazdy zwłaszcza bez odpowiedniego zestawu jest potencjalnym sprawcą wypadku. O kierowcach autobusów PKM można napisać całe tomy. Niedawno, koło szpitala wojewódzkiego kierowca ruszył z przystanku i zatrzymał się na zielonym świetle przed przejściem dla pieszych - rozmawiał w tym czasie przez telefon. Trochę zmienię temat na wspomniany w jednym z komentarzy: kilka razy pisałem e-maila bez jakiegokolwiek skutku. A mianowicie: Podjeżdża autobus na przystanek i zatrzymuje się 70cm od krawężnika. Młodzież przeskakuje na chodnik, matce z wózkiem ktoś tam pomoże ( choć mogłaby spokojnie wyjechać z autobusu ) a starsi lub niepełnosprawni pasażerowie muszą zeskoczyć ze stopnia autobusu na jezdnię, a potem wejść na chodnik i nie zrozumie tego zdrowy jak wielki jest to wyczyn dla chorego. Muszę tu dodać, że robią tak jedni i ci sami kierowcy. Wyraźnie chcę zaznaczyć, że nie wszyscy kierowcy. Może trzeba wprowadzić w firmie odpowiednie szkolenie z praktyką wjazdu do zatokiNapisany przez ~milczący, 20.08.2017 19:27
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.119.132.21 / ec2-18-119-132-21.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)